Most of the local colleges have announced their 2008 schedules. I've compiled the list of NCAA-I schools in Michigan
Big Ten Men Big Ten Women Mid American Conference Men Mid American Conference Women Horizon League Men Horizon League Women Summit League Men Summit League Women University of Michigan Men Exhibition opener: Sat, Aug 16; Connecticut; Ann Arbor, Mich.; 7:30 p.m.
Official opener: Fri, Aug 29; Wisconsin-Green Bay; Ann Arbor, Mich.; 7 p.m.
University of Michigan Women Opener: Fri, Aug 22; Notre Dame; Ann Arbor, Mich.; 7 p.m.
Michigan State University Men Schedule Exhibition opener: Sat. August 23; LOUISVILLE (ex.); East Lansing, Mich.; 7 p.m.
Official opener: Fri. August 29; ST. FRANCIS (Pa.); East Lansing, Mich.; 5 p.m.
Michigan State University Women Schedule Exhibition opener: Fri. August 22; at Oakland (Ex.); Rochester, Mich.; 4 p.m.
Official opener: Fri. August 29; at DePaul; Chicago, Ill.; 4 p.m.
Home opener: Fri. September 5; EASTERN MICHIGAN; East Lansing, Mich.; 4 p.m.
Note: MSU has the brand new DeMartin Soccer Complex at Old College Field. The 2008 campaign will be the first in the new soccer complex, which was made possible by a donation from Doug and Valerie DeMartin.
Western Michigan University Men no schedule posted
Western Michigan University Women Exhibition Opener: Thu, Aug 14; IUPUI (Exhibition); Kalamazoo, Mich.; 3 p.m.
Official Opener: Fri, Aug 22; Wyoming Kalamazoo, Mich.; 11 a.m.
Central Michigan University Women Opener: Fri, Aug 22; Detroit; at Detroit, Mich.; 3 p.m.
Home Opener: Fri, Sep 12; IPFW; Mount Pleasant, Mich.; 4 p.m.
Eastern Michigan University Women Opener: 8/24/2008; Michigan; Ann Arbor, Mich.; Noon
Home Opener: 8/29/2008; IPFW; Scicluna Field; 5 p.m.
University of Detroit-Mercy Men Schedule Exhibition Home Opener: August 23; SAT.; NORTHWOOD (EXH.); DETROIT, MI; 1:00 p.m.
Official Home Opener: September 19; FRI.; MICHIGAN; DETROIT, MI; 5:00 p.m.
University of Detroit-Mercy Women no schedule posted
Oakland University Men Exhibition Opener: AUG. 19; TUESDAY BOWLING GREEN (Exhib.); ROCHESTER 3 P.M.
Official Opener: AUG. 29; FRIDAY OREGON STATE (Ultimate Sports Arena); PONTIAC 7 P.M.
NOV. 14-16; FRI.-SUN.; SUMMIT LEAGUE TOURNAMENT; ROCHESTER; TBA
OU\'s Steve Clark Elected Student Body President Oakland University Women Exhibition Opener: Aug. 15; Friday; NORTHERN ILLINOIS (Exhibition); ROCHESTER; TBD
Opener: Aug. 22; Friday; MICHIGAN STATE; ROCHESTER; 4:00 p.m.